Daxon ekonomi - tjäna pengar online!: Uppdatering portfölj 22/10-2017

Uppdatering portfölj 22/10-2017

Min utdelningsportfölj består idag av följande aktier och uppdateringar angående portföljen kommer att komma varje lördag från och med nu, dels för att hjälpa mig hålla koll på hur det gått i framtiden och dels för att ni som är
intresserade ska kunna hålla kolla på utvecklingen!

Just nu så är det totala värdet 11 449 (detta kommer öka markant tills nästa vecka) och portföljen ser ut så som följer från störst innehav till minst:

Aktier
Kinnevik B
Axfood
Statoil
Peab B
Inwido
Havsfrun Investment B
Skanska B
Hennes & Mauritz B
Bergs Timber B (underdog med lågt innehav)

Fonder
Spiltan Aktiefond Investmentbolag
Swedbank Robur Ny Teknik

Nu i veckan ska jag öka innehavet i portföljen med ca 15 000kr, några tankar är Castellum, Atlas Copco och Swedbank. Har ni några tips så tveka inte att kommentera eller höra av er på twitter!

Vill du veta mer? Följ mig gärna på twitter @Daxoneko för uppdateringar och nyheter!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Som fenixfågeln ur askan!

Follow my blog with Bloglovin Efter att jag sålt större delen av aktieportföljen för att finansiera lånet till huset som jag och min sambo...