Daxon ekonomi - tjäna pengar online!: Undersökningar

Undersökningar

J
ag deltar i undersökningar från två olika appar för att tjäna in lite småpengar som i sin tur får växa på sig genom fonder. Jag har hittils tjänat lite över 1500kr på detta under ett par månader och jag tänker inte sluta nån gång snart.

Jag använder två olika appar och har gjort det ett tag nu, jag använder Opinionapp och Mobrog. Inom Opinionapp så måste man anmäla sig till olika paneler (vi kommer till det) och inom Mobrog så får man betydligt mindre
undersökningar men jag upplever det som att Mobrog betalar ut lite bättre och lite mer pengar. 

Opinionapp
Efter att man skaffat appen så måste man anmäla sig till olika paneler som i sin tur erbjuder undersökningar genom appen. Allt detta funkar smidigt men jag vet att jag tyckte det var svårt att hitta bra paneler vilket är varför jag tänker rekommendera dom bästa här.
1. Pricerunner-panelen. Man måste ha 50kr intjänat för att få utbetalning, detta är standard och det tar inte speciellt lång tid bara man sätter in sig i det.

2. Blocket-panelen. 50kr för utbetalning
3. Triaba-panelen. 50kr för utbetalning
4. TyckomTv-panelen. 75kr för utbetalning.

All dessa paneler erbjuder ett stadigt antal undersökningar och är smidiga och lätta att få betalningar ifrån. Man går alltså in på deras hemsidor efter att man laddat ner Opinionapp och registrerar sig med samma e-mail och då vore de dyka upp i appen och du kan börja tjäna pengar!
Det finns även fler paneler som är bra, kommentera ifall ni vill ha fler tips!

Mobrog
Jag har använt denna app ett tag och den ser lite oseriös ut i början men den fungerar alldeles underbart, här är det inget krångel med några paneler. Här får du helt enkelt ett mail av dom när en undersökning är redo och då går du helt enkelt in på appen och börjar svara på frågorna.

Det finns även en hel del andra hemsidor som erbjuder undersökningar osv men detta är de bästa jag har hittat som faktiskt betalar ut till PayPal.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Som fenixfågeln ur askan!

Follow my blog with Bloglovin Efter att jag sålt större delen av aktieportföljen för att finansiera lånet till huset som jag och min sambo...