Daxon ekonomi - tjäna pengar online!: Härligt att träffas!

Härligt att träffas!

Introduktion

Hej! Jag är en 20-årig man från Dalarna som har haft som intresse ett tag nu att försöka tjäna pengar genom nätet på en hel del olika sätt (och lyckats). Jag skulle vilja förmedla mina tankar angående dessa olika sätt, jag har testat allt från PTC- hemsidor ( förklaring följer) till betalda undersökningar.

Mitt mål med denna blogg är att informera er läsare om olika tips och knep som hjälper er att stärka eran ekonomiska postion! Det mesta kräver tålamod och oddsen på att man tjänar tusentals kronor på några minuter är extremt minimala. Det mesta man tjänar i början är oftast småpengar vilket är varför jag också sätter in pengarna jag tjänar i aktier, för att försöka få en så kallad snöbollseffekt.

Vissa saker håller jag fortfarande på med då de faktiskt funkar bra, tro det eller ej! Ett sådant exempel är betalda undersökningar som betalar ut pengar som jag sedan förvaltar i aktier för att bygga upp en buffert i min personliga ekonomi.

PTC står för "Paid-to-click" och det är hemsidor som betalar en för att helt enkelt visa hemsidor, detta betalar ganska dåligt i början men kan bli en snöbolls-effekt om man har tålamod till det (det hade tyvärr inte jag) men jag har några tips på det också.

Följ min blogg så kommer ni få regelbundna knep och tricks samt tips på hemsidor och taktiker i kommande inlägg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Som fenixfågeln ur askan!

Follow my blog with Bloglovin Efter att jag sålt större delen av aktieportföljen för att finansiera lånet till huset som jag och min sambo...