Daxon ekonomi - tjäna pengar online!: Everydaycard

Everydaycard

Senaste månaden har jag använt kreditkortet everydaycard ifrån Nordea, kortet ger mig bonusar från diverse köp jag gör med kortet.  Hittills denna månad har har jag tjänat 80kr som kommer att betalas ut till mitt kort som bonus enbart eftersom att jag använt kreditkortet och inte mitt vanliga bankkort!

I början fram tills det att man spenderat 20 000kr med kortet så får man en bonus på 0,5% på bensinmackar och livsmedelsaffärer men efter du har spenderat 20 000kr så får du hela 1% bonus på alla dessa köp!

Det finns en årsavgift som man får betala efter första året man använt kortet (första året fick jag gratis) men i min mening så är den höga bonusen på 1% mer än värt årsavgiften.

Ett extremt lätt sätt att tjäna pengar på - bara att använda ett annat kort på köp som du redan gör! Läs mer på my.everydaycard.com

Vill du få fler uppdateringar på hur du lätt kan tjäna pengar? Följ mig på twitter @Daxoneko för uppdateringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Som fenixfågeln ur askan!

Follow my blog with Bloglovin Efter att jag sålt större delen av aktieportföljen för att finansiera lånet till huset som jag och min sambo...