Daxon ekonomi - tjäna pengar online!: Uppdatering portfölj 4/11-2017

Uppdatering portfölj 4/11-2017

Efter veckans insättningar till portföljen då jag fick min lön så uppgcik portföljens värde till 28108kr och består av följande aktier. De aktier med högst innehav står i storleksordning efter innehav, de med högst innehav står högst upp. Fonderna består just nu av cirka 10% av innehavet

Aktier
Skanska B
Abb Ltd
Inwido
Kinnevik B
Statoil
Hennes & Mauritz B
Investor B
Beijer Alma B
Peab B 
Castellum
Axfood
Havsfrun Investment B
Nobina

Fonder
Spiltan Aktiefond Investmentbolag
Swdbank Robur ny teknik

Veckans summering
Denna vecka började lite tråkigt då jag hoppades på att gå plus mer jämfört med stockholmsbörsen men efter en stark fredag så slutade denna vecka med 0,81% plus vilket innebar en ökning på 181kr. 
Den mest märkbara affären jag gjorde under veckan var inköpet av Nobina vilket hittils har visat sig vara rätt val då de gått upp 0,66% sedan jag köpte aktier!

Jag har även lite funderingar på Telia, är det köpläge? Hör av er vad ni tycker!
Vill du veta mer? Följ mig gärna på twitter @Daxoneko för uppdateringar och nyheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Som fenixfågeln ur askan!

Follow my blog with Bloglovin Efter att jag sålt större delen av aktieportföljen för att finansiera lånet till huset som jag och min sambo...