Daxon ekonomi - tjäna pengar online!: Uppdatering Portfölj 18/11 - 2017 📉

Uppdatering Portfölj 18/11 - 2017 📉

V
ecka 46 slutade ganska surt med ett resultat på -0,73%, jag trodde att veckan skulle bli positiv efter torsdagen då jag slutade på +0,93% inför fredagen men icke sa nicke.
Det totala värdet i aktier och fonder är 29 824kr. Med Lendify inräknat så är värdet totalt 41 270kr.

Sidenote
Black friday infaller nästa vecka och jag har fått för mig att avanza har courtagefria köp på den amerikanska marknaden då, stämmer detta eller är det bara spekulation?
Vilka företag ska man köpa? Funderar på t.ex Coca-Cola Co och Johnson&Johnson. Tipsa väldigt gärna!

Uppdatering Portfölj
Innehavet kommer stå i fallande storleksordning.

Aktier
Hennes & Mauritz B (15)
Abb Ltd (13)
Beijer Alma B (10)
Inwido (25)
Statoil (13)
Skanska B (12)
Kinnevik B (8)
Peab B (26)
Castellum (15)
Investor B (5)
Axfood (13)
Nobina (26)
Havsfrun investment B (50) 

Fonder
Swedbank Robur Ny teknik
Spiltan aktiefond investmentbolag

Lendify
11446kr med en snittränta på 4,86% över 10-års sikt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Som fenixfågeln ur askan!

Follow my blog with Bloglovin Efter att jag sålt större delen av aktieportföljen för att finansiera lånet till huset som jag och min sambo...