Daxon ekonomi - tjäna pengar online!: Lendify uppdatering

Lendify uppdatering

J
ag har nu fått hela 10980kr investerat på mitt autoinvestkonto hos Lendify! Pengarna som kommer in på detta konto ska investeras i lån under en period på 10 år och min snittränta just nu är 4,86%.

Jag sätter in 5% av min lön på detta konto varje månad och sen låter jag pengarna arbeta genom Lendifys automatiska system! Allting har funkat smidigt och deras hemsida fungerar galant! Uppdateringar kring Lendify-sparandet kommer komma inom portföljuppdateringarna som jag lägger varje helg!

Vad är eran uppfattning om Lendify? Vad har ni för snittränta? Skriv gärna på twitter @Daxoneko eller kommentera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Som fenixfågeln ur askan!

Follow my blog with Bloglovin Efter att jag sålt större delen av aktieportföljen för att finansiera lånet till huset som jag och min sambo...