Daxon ekonomi - tjäna pengar online!: Uppdatering portfölj 11/11-2017 📉

Uppdatering portfölj 11/11-2017 📉

D
etta är min portföljsrapport för vecka 45 som är något av en besvikelse men då börsen såg ut som den såg ut så ska man väl inte klaga. Vecka 45 = -2,00%. Det totala värdet av portföljen är just nu 27 595kr. 
Aktierna i portföljen kommer stå i fallande storleksordning!

Aktier
Hennes & Mauritz B
Abb Ltd
Statoil
Skanska B
Beijer Alma B
Peab B
Investor B
Kinnevik
Inwido
Castellum
Axfood
Havsfrun Investment B
Nobina

Fonder (8,3%)
Swedbank Robur ny teknik
Spiltan aktiefond investmentbolag

Lendify
Jag sätter in 5% av lönen på mitt Lendify-konto där pengarna investeras på lång sikt!
Detta värde är uppe i 10 980kr hittils.

Inköp
Under veckan som gått så har jag köpt fler aktier i flera av aktierna i portföljen men mest nämnvärt är Hennes & Mauritz där jag köpt 5st extra aktier inför utdelningen som kommer strax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Som fenixfågeln ur askan!

Follow my blog with Bloglovin Efter att jag sålt större delen av aktieportföljen för att finansiera lånet till huset som jag och min sambo...