Daxon ekonomi - tjäna pengar online!: Uppdatering Portfölj 16/12-2017 📈

Uppdatering Portfölj 16/12-2017 📈

V
ecka 51 slutade på +0,83% och sen skulle jag få utdelning från både statoil och Coca-Cola men det ramlar nog in under måndagen. Jag har även börjat sälja av fonderna som jag har då jag känner att de inte presterat, utan jag sätter in dem pengarna i aktierna istället.

Det totala värdet i portföljen just nu är 37247kr och aktierna kommer att stå i fallande storleksordning efter värde.

Aktier
Coca-Cola Co (20)
Abb Ltd (13)
Beijer Alma B (11)
Skanska (14)
Statoil (14)
Inwido (29)
Investor B (6)
Kinnevik B (8)
Axfood (14)
Castellum (42)
Scandinavian Enviro Systems (660)
Volvo B (10)

Vill du veta mer? Följ mig gärna på twitter @Daxoneko för uppdateringar och nyheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Som fenixfågeln ur askan!

Follow my blog with Bloglovin Efter att jag sålt större delen av aktieportföljen för att finansiera lånet till huset som jag och min sambo...