Daxon ekonomi - tjäna pengar online!: Portföljuppdatering 8/12-2017 📈

Portföljuppdatering 8/12-2017 📈

Under vecka 49 slutade portföljen +0,43% och det totala värdet är 36074kr. Innehaven kommer stå i fallande storleksordning efter värde.

Aktier 
Coca-Cola Co (20)
Abb (13)
Beijer Alma B (10) 
Statoil (14)
Investor B (6)
Axfood (14)
Skanska B (12)
Kinnevik B (8)
Inwido (26)
Castellum (15)
Nobina (36)
Scandinavian enviro systems (660)
Volvo (9)

Fonder 7,78%
Swedbank Robur Ny teknik
Spiltan aktiefond investmentbolag 

Funderar även på ETF:er, någon som har tips då jag aldrig handlat dessa förr?

Vill du veta mer? Följ mig gärna på twitter @Daxoneko för uppdateringar och nyheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Som fenixfågeln ur askan!

Follow my blog with Bloglovin Efter att jag sålt större delen av aktieportföljen för att finansiera lånet till huset som jag och min sambo...