Daxon ekonomi - tjäna pengar online!: Första veckan på nya året!

Första veckan på nya året!

Första veckan på det nya börsåret började extremt lovande med ett resultat på +2,79% där Nobina dragit det mesta av lasset!

Mitt innehav ser ut så här och står i fallande ordning efter värde i min portfölj.

Coca-Cola
Beijer Alma B
Inwido
Abb ltd
Statoil
Investor
Nobina
Skanska B
Volvo B
Kinnevik B
Axfood
Castellum
Telia Company
Scandinavian Enviro Systems

Jag har köpt en del Telia Company och fokus ligger på att försöka öka innehavet i Telia under kommande veckor. Jag har även fått flickvännen att köpa mindre poster i Telia, Kappahl, Castellum och Resurs. Nu händer det grejer! 

Vill du veta mer? Följ mig på twitter @Daxoneko för uppdateringar och nyheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Som fenixfågeln ur askan!

Follow my blog with Bloglovin Efter att jag sålt större delen av aktieportföljen för att finansiera lånet till huset som jag och min sambo...